CTS Nijkerk
alt alt alt alt alt

CTS Nijkerk werkzaamheden

CTS heeft alles in huis om doordachte oplossingen te realiseren. Ervaring, deskundigheid, innovatief denken, het zijn allemaal factoren waardoor we integraal met andere technici en adviseurs tot de oplossing voor een goede bedrijfsinstallatie of comfortabele inrichting van een woning komen.

Wij voeren werkzaamheden uit zowel zelfstandig als ingehuurd door derden (ZZP). In zowel binnen- als buitenland. Onze werkzaamheden bestaan onder andere uit:

• Het bouwen van besturingspanelen, van engineering tot installatie
  • Het aanleggen van elektrische installaties, zowel industriĆ«le- als huisinstallaties
  • Het onderhoud en service van elektrische installaties, zowel industriĆ«le- als huisinstallaties
  • Ondersteuning bieden in diverse functie op uw bedrijfsbureau

Tevens kunnen wij u service en onderhoud op uw installaties bieden. Want zonder service valt er geen verantwoorde bedrijfsvoering te verzekeren. Op elektrotechnische installaties moet zeker in de bedrijfsmatige toepassingen een geregeld preventief onderhoud plaatsvinden.

In het geval van storingen moet een snelle oplossing gezocht worden. Met CTS bent u verzekerd van een non stop bereikbaarheid en service

Voor al uw elektrische installaties